Är OnOff de största lurendrejarna och amatörerna i Sverige? Ja, det är de.
Jag mailade ett svar till deras teknikeravdelning som påstod att "yttre åverkan" gjort att min mobiltelefons lcd-display blev helt "fucked up". Mitt svar var förvisso långt men varenda bokstav var relevant i sammanhanget. Detta mail gick iväg förra tisdagen.
Jag bad dem återkomma med bevis för att mobilen utsatts för denna "yttre åverkan" och att de skulle specificera vad felet blivit. Om de kunde göra detta och ge mig en rimlig förklaring till hur jag skulle haft sönder min egen mobil så lovade jag att lägga ned ärendet. Har de återkommit? Självklart inte.
Antingen består hela avdelningen av dyslektiker och de har ännu inte kunnat tyda mitt mail. Eller innehöll mailet för många avancerade ord för dem? Konstigt dock med tanke på att de slänger sig med antika och luddiga ord som åverkan.
OnOff! Jag väntar fortfarande på svar! Är det så här ni behandlar alla era kunder? Med tystnad efter anklagelser om att jag skulle sabbat min egen mobiltelefon. I så fall är ni i helt fel bransch. Det är NI som ska bevisa att något otillbörligt skett med telefonen. Det är INTE jag som ska behöva bevisa min oskuld.
Jag vill ha ett svar RipOff! Nu! Nyss! Omedelbart! Ni har en mobil tillhörande mig!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar